Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Воронік Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Воронік Д. С. Конструювання образу "робітника" в плакатному мистецтві СРСР в 1920–1930-х рр. [Електронний ресурс] / Д. С. Воронік // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2015. - Вип. 10. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2015_10_13
| 2. |
Воронік Д. С. У пошуках універсального символу національної ідентичності: образ Козака Мамая в українській культурній пам’яті початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / Д. С. Воронік // Культура і сучасність. - 2016. - № 2. - С. 96-100 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2016_2_18
| 3. |
Воронік Д. С. Архетип культурного героя в українському візуальному мистецтві початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / Д. С. Воронік // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2016. - Вип. 22. - С. 221-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2016_22_40 Висвітлено проблему репрезентації архетипу культурного героя в сучасному українському візуальному мистецтві. Визначено причини актуалізації вказаного архетипу в українській культурі на початку XXI століття. Проаналізовано кінострічки "Поводир", "Той Хто Пройшов Крізь Вогонь", "Мамай" та сучасні картини із зображенням козака Мамая. Охарактеризовано особливості сучасних героїчних образів. З'ясовано, що у стрічках "Поводир" та "Той Хто Пройшов Крізь Вогонь" герой виконує головні функції культурного героя - захисну та культуротворчу. Розглянуто особливості художніх інтерпретацій образу Мамая. Визначено цінності та ідеї, закладені авторами, які транслюються через подібні візуальні образи.
| 4. |
Воронік Д. С. Процеси візуалізації в сучасній культурі: проблеми та виклики [Електронний ресурс] / Д. С. Воронік // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2017. - Вип. 25. - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2017_25_23 Висвітлено процеси візуалізації в сучасній культурі. Акцентується увага на тих проблемах і викликах, що породжує сучасна візуальна культура. Визначено, що сучасна культура характеризується переважанням візуального над вербальним. Повсюдне розповсюдження візуальних образів, які набувають все більшого значення в якості способу спілкування, демонструє заміну вербальної парадигми візуальною. Зазначено, що візуальні образи стають символами, через які не лише передається інформація, а формуються ціннісні орієнтації. Дані процеси потребують осмислення, оскільки принципово змінюють не лише форми комунікацій, але й саму культуру та суспільну свідомість. Уперше проаналізовано проблеми, пов'язані з "гібридною" війною російської пропаганди проти України в контексті загальних процесів візуалізації в сучасній культурі.
| 5. |
Воронік Д. С. Конструювання образу героя в українському кіно періоду незалежності [Електронний ресурс] / Д. С. Воронік // Мистецтвознавчі записки. - 2018. - Вип. 34. - С. 71-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2018_34_10
|
|
|